fredag, oktober 17, 2008

Kaffe ger små bröst?

Det finns magiskt många konstiga forskningsprojekt. Ikväll läser jag att kaffe ger små bröst. Eller ja, kan ge iaf. Jag är verkligen ingen kaffedrickare, de få gånger jag provat har jag inte på något sätt förstått vad som är tjusningen (ungefär som med rökning).

Min mormor brukade säga att man inte är vuxen förrän man dricker kaffe (och jag gjorde som nästan-tonåring några tappra försök att dricka mjölk resp socker med kaffe, utan framgång) och jag får väl inte riktigt ihop hennes kloka gumma-synpunkt med detta nya forskningsrön. Jag är en ovuxen med stora boobs, hur låter det? Det stämmer kanske iofs in ganska bra...eller?

Konstiga nattliga funderingar man kan ha. Jepp, jag är trött. Har installerat ny hårddisk (vilket tog forever), sett på dålig film och (tydligen) varit med om en jordbävning så jag måste vara ursäktad.

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, ja inte var det då den definitionen av dig jag nyss använde i det viktiga dokument jag skickade iväg! Det kanske skulle slå bland väljare som är helt nya i så fall? Ja, jag tror faktiskt jag hörde jordbävningen igår. Fast kanske bor jag inte tillräckligt nära. Jag var på balkongen och tänkte; Vilken järnväg passerar här så att man hör det? Och sen, kanske blir det storm i natt? men ingen sån varning på smhi:s hemsida. Ja, tänk...