måndag, oktober 06, 2008

Bilder på sötnosar

Jag lovade ju lägga upp lite bilder från helgen. Nu tog jag visst inte bilder på så mycket, det blev mestadels hemma hos lillebror. Så tyvärr inga bilder den här gången på mina större syskonbarn, min systers ungar. Det får bli nästa gång.



Först bustrollet självt, Lea. Hon blir tre i december.



Hon instruerade Mattias i hur man bygger med duplo. Man fick inte göra hursomhelst, det var då säkert. (Mattias har fö världens finaste tröja, "Glöm päls, odla skägg".)



Titta vad han snattade till sig! Theo, 3,5 månad stor. Han skrattade när man inte hade kameran framför ansiktet, men slutade i samma stund jag tittade i sökarfönstret och ser därför lite allvarlig ut.



Och titta vad jag lyckades sno åt mig en kort stund (när inte mannen ovan tjuvade). Klart man blir sugen på att snatta hem. Men se föräldrar tycks vara ett ganska vaktande släkte.

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Vilken kalufs på den lille. Storayster verkar också ha ärvt håret från faster. :)

Sara sa...

Haha, ja, saken är den att Lea i stort sett är identisk med hur hennes far såg ut som barn. Han hade också korkskruvar och nästan vitt, helt ostyrigt hår. SJälv hade jag ju i den åldern tokrött, lockigt hår. =)