onsdag, oktober 22, 2008

Beslutsångest igen

Jo, min beslutsångest består i resan till helgen. Det är styrelsemöte på söndag och jag har skjutit på beslutet om när jag ska resa och hur lite för länge den här gången. Joakim ville att jag kom tidigt på lördag för att kunna ta en sväng på stan och eftersom jag lovat bort mig på bio med Mattias fredag kväll skulle det innebära läskigt flyg. Nu såg jag igår kväll att flyget ovanligt nog är fullbokat så alternativen är dagtåg och komma fram mot eftermiddagen på lördagen eller att skjuta på bion till nästa vecka och ta nattåget ner fredag kväll. Hm? Avskyr att ta beslut som påverkar andra också. Speciellt när alla säger "gör som du vill". I mitt huvud blir det "jamen vad vill du att jag ska vilja då?". Grejt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan bestämma, skjut på bion så kan jag följa med! :D

/Johan

Sara sa...

Det blev så också. Tänkte på det och kom fram till att det nog var det bästa trots allt. Minst stress, och fler biokompisar. Så bio next week!
Jag hör av mig igen nästa gång jag har beslutsånget =)