onsdag, oktober 22, 2008

Inte bli sjuk

Vaknade halv nio imorse av en våndande Mattias som inte kunde bestämma sig för att gå till jobbet eller inte. Skönt att inte bara jag har beslutsångest. Han stannade till slut och det var väl klokt. Han hade ganska ordentlig huvudvärk. Det konstiga var att jag med kände av huvudet och det är sällan jag vaknar så trots min prenumeration på åkomman annars. Så en stund funderade vi om det var influensa kanske. Men sen sov jag ett par timmar till med mantrat "inte råd att vara sjuk" cirkulerande och mår alldeles bra nu. Seg mest.

Dagen består antagligen i att köpa en liten present till Tor och så fara hem till Anna, Tor o CO på lite sent kalas. Sen är det jobb ikväll. Om jag hinner ska jag fara ner till stan och köpa de fönsterlampor jag spanade in igår men som jag inte kunde bära hem eftersom förpackningarna var ganska stora. Nu ska det väl snart bli slut på mörkret i min lägenhet.

Inga kommentarer: