torsdag, oktober 30, 2008

Influensadags?

Jag börjar snart undra om det är dags att bli sjuk. Har känt mig helt supertrött sen igår. När jag kommit hem efter jobbet både tisdag och onsdag den här veckan har halsen kliat nåt fruktansvärt och jag har nästan räknat med att vakna upp i feber. Men istället har det inte känts nåt när jag vaknat på eftermiddagen. Och igår kom som aldrig farten tillbaka. Jag somnade ett par timmar under kvällen och lyckades ändå somna vid 1-2-tiden inatt. Steg upp före nio imorse men har sovit i soffan ett par timmar i eftermiddag och känner mig alldeles frusen nu.

Jaja, det blir som det blir. Känner oavsett lite oinspirerad att skriva nåt kul. Den här veckan fanns så många möjligheter till roliga saker att göra, men frågan är vad som blir av. Det var tal om bio, att gå på Betnér ikväll, Popup (med Hello Saferide tex) på lördag osv. Men vi får se. Mattias verkade sugen på bio i helgen, men då kan inte resten som ev ville med, så jag får väl hitta nån delning på nåt vis. Vi får se.

1 kommentar:

Bloggerskan sa...

Imorgon skall vi ÄNTLIGEN se Låt den rätte komma in! Hurra!