söndag, oktober 12, 2008

Sköna söndag

Linda som jag skulle fika med klockan två idag glömde bort det. Trist självklart, men samtidigt lite skönt att fler än jag gör såna tabbar ibland. Det var ju faktiskt mer än en vecka sedan vi bestämde det och har inte hörts sen, så det konstiga är egentligen att jag kom ihåg det. Jaja, vi försöker igen på tisdag eftermiddag.

Istället tog jag en skön långpromenad längs med älven i det alldeles underbara höstvädret som är idag. Solen skiner, det är sådär lagom småkallt att det biter lite i vantlösa händer och träden är gula och vackra. Det blåser visserligen lite men det hör till hösten på nåt sätt. Jag var såklart inte ensam om att promenera. Det var äldre par hand i hand, trötta människor med barnvagn, hundägare och så stavgångsfanatikerna såklart och löparna med sina supertajta avslöjande löparoutfits. En skön dag helt enkelt.

Inga kommentarer: