onsdag, oktober 29, 2008

Sara segar

Imorse drabbades jag åter av en släng "ge mig ett nytt jobb, snälla någon!"-sjuka. Kände mig superless på jobbet verkligen och hade inte kunnat längta mer efter morgonpersonalen. Jag var för första gången på länge ganska trött inatt. Kände mig smått frånvarande när jag kom hem imorse och måste ha somnat på rekordtid. Försökte sen stiga upp i skaplig tid för att om möjligt vända dygnet lite, vilket mest resulterat i att jag suttit framför tv:n och ätit lunchsoppa med "vaka-av-dimma" i huvudet. Jag vet att jag borde klä mig och ta en promenad, men gosh vad det tar emot. Det är ju lite nu eller aldrig, det är grått ute så det lär bli mörkt fort ikväll.

Jag måste också engagera mig i att byta däcken snart. Det var småhalt imorse igen (och hela 6 minus igår morse) så det är hög tid. Nu har jag dessutom fått tillbaka bilen från bromsbytandet som Mattias snälla pappa Roland har gjort åt mig så jag har ingen ursäkt. Men det får bli imorgon, orkar inte idag.

Inga kommentarer: