torsdag, oktober 23, 2008

Min egen home makeover har startat

Trevlig dag igår! Först lite småhysterisk shopping som dock resulterade i en massa bra. Bra shopping är när man inte handlar kläder i mitt fall. Jag gjorde ett besök på Blomsterlandet i syfte att göra av med de presentkort vi fick till jul förra året på jobbet. Och det var ju inte svårt. Jag gjorde av med en del till utöver presentkorten. Åkte förbi Clas Ohlsson också och köpte ett par fönsterlampor. Så från att ha helt kala fönster är nu vardagsrumsfönstren riktigt hemtrevliga. Måste bara köpa dubbelhäftande tejp så att det inte knuffas ner av kisserumpor...

Sen handlade jag presenter till Tor; han fick Amy Diamonds skiva och en Clone Wars-affisch. Han verkade nöjd över det när jag for dit för lite kalasande framåt kvällen. Han studsade runt till musiken säkert halva tiden jag var där och Anna och Uffe verkade nöjda över att han nu hade mer än en låt med henne att köra på repeat. Tor skulle kunna kicka rumpa med alla i "So you thinnk you can dance", han är den sötaste dansare jag sett.

Sen jobb som var sådär lagom halvstökigt. Men det var en ganska trevlig natt faktiskt. En natt till och sen Stockholm.

Inga kommentarer: