lördag, oktober 25, 2008

Trängselshopping in Stockholmo

Man blir allt lite sliten av att trängas med alla stockholmare, turister och andra som fått lön och suktar efter shopping. Men det var trevligt. Alltid kul att gå i affärer med Joakim. Och så hittade jag en jacka. Precis en sån jag hade tänkt att jag inte skulle köpa, men nu kändes och satt den så bra att det ändå blev så. Min röda är ju för tunn så den kunde jag inte ha så länge till, och planen var att köpa en ny i bra färg (eftersom alla påpekar att jag borde överge min annars så svarta garderob för nåt mer färgglatt) men nu blev det ändå en kappliknande sak med huva i svart. Lite tråkvarning kanske. Men jag är toppnöjd så då är det väl bra så. Trots att ingen väska hittats, vilket jag hade hoppats på. Jackan kom iaf väl till pass på en gång då Stockholm är ganska kallt.

Ikväll verkar det bli indiskt och ev bio eller nåt annat. Joakim tycks ölsugen så nån öl lär det kanske bli eller två. Men innan dess ska jag läsa på lite inför mötet imorgon. Ska bli kul att träffa styrelsen igen, känns som länge sen på nåt vis.

Inga kommentarer: