lördag, februari 28, 2009

Visst känns det som att jeans börjar hålla mobiltelefon-kvalité?

Så tycks jag ändå ha vänt tillbaka dygnet, något jag kanske inte kände var alldeles nödvändigt eftersom jag ändå ska nattsudda lite med damerna ikväll. Men det blir bra, då kanske jag kommer upp skapligt imorgon och hinner städa lite innan syster yster kommer.

Idag är planen att ta sig ner på stan och handla jeans. Och det kommer jag att göra utan att kolla på kontot faktiskt. Jag kan inte skjuta upp det längre, oavsett hur ekonomin ser ut. Egentligen skulle jag behöva köpa två par, men vi får se. Jag har annars i stort sett bara ett par som är någorlunda hela (även om också de har en del slitningar som snart är riktiga hål), och det går ju inte. Det andra paret som fortfarande är helt har blivit för stora och används för tillfället av Mattias eftersom hans enda par gick sönder under hans Åre-resa. Jeans-behov, alltså. Så snart han har vaknat idag får vi besöka stan, helt enkelt.

Inga kommentarer: