måndag, februari 16, 2009

Vaken

Yes, I'm tired. Om nån undrade apropå mitt förra inlägg. I snart en och en halv timme har jag kämpat för att hålla mig vaken, trots att jag ligger kvar under mitt aldrig så sköna täcke. Det går skapligt men skulle antagligen gå ännu bättre om jag tvingade upp mig. Jag vill verkligen inte sova bort dagen så att jag vänder på dygnet. Det har varit ganska skönt att vara upp vid åtta-nio varje dag sista veckan.

Jobbet gick bra inatt. Sådär lagomt mycket att göra. Johan jobbade så vi pratade en hel del film och en massa annat. Trevligt och så går tiden så mycket fortare. Nu är jag ledig några nätter till och ska försöka återuppta mitt filmtittande inför Oscar. Men först måste jag vakna ordentligt, gå ut i köket och ignorera disken och kanske äta nåt som kan fungera som lätt lunch.

Inga kommentarer: