fredag, februari 06, 2009

Avresemorgon

Trots att jag faktiskt påbörjade packandet redan igår känns det som en viss stress ligger i luften idag. Kom i säng sent så när klockan ringde vid åtta var det inte direkt med nån studs jag tog mig ur sängen. Strax efter började Mattias mobil ringa som en galning eftersom det varit strömavbrott på universitetet. Så hans lugna morgon blev nog om möjligt än mer stressig. Han sitter just nu här och startar om datorer och skrivare på jobbet och svarar på alla samtal som kommer in.

Och snart börjar min färd nedåt. Jag kommer ganska sent så det känns bättre att fara direkt till Stockholm istället för att hoppa av i Uppsala och i bästa fall få en timmes kongress, med all packning och resetrötthet. Jag får vara desto piggare imorgon istället. Jag hoppas att det blir en bra resa. Är lite bekymrad över all denna snö som öst ner i nästan två dygn nu. Bussen till Sundsvall känns sisådär trygg, men det ska nog gå bra. E4:an borde ju om något vara bra röjd.

På återseende!

Inga kommentarer: