måndag, februari 23, 2009

Att hålla bacillerna långt borta

Jag sitter här med min tekopp och känner mig konstig i kroppen. Som att jag är mer sliten än jag borde vara. Och snuvig. Känns lite som att jag håller på att bli sjuk, något Mattias också nämnde om sig själv igår kväll. Kanske vi inte slipper undan influensan trots allt? Får försöka preparera mig med vitaminer och annat, om inte så för placeboeffektens skull. Har inte riktigt tid att vara sjuk nu. Jobbar i veckan och sen är det planerat biopremiär på fredag och utgång på lördag. Vill inte missa något av det frivilligt.

Är fortfarande lite glad efter nattens Oscargala. Kool gala. Har ägnat en stund åt att se bilder från röda mattan med de obligatoriska omdömena, vilket väl känns lite ytligt egentligen. Måste vara som att vandra igenom ett offentligt tittskåp. Läskigt.

Inga kommentarer: