torsdag, februari 26, 2009

Förvisso passar jag i blått, men...

Vaknade lite för tidigt idag, men det får vara okej. Kanske hinner sova en timme till senare innan jobbet. Hade en bra natt på jobbet iaf. Trevligt arbetssällskap, stundvis lite som trilskande småsyskon, men det är jag å andra sidan kanske hemvan med. Ibland när jag jobbar med yngre arbetskamrater känner jag mig som en fossil som fastnat och som kommer att jobba kvar när de slutar, i typ fyrtio år till. Men så ska det ju inte bli, eller hur?

På tal om syskon så kommer troligen sötaste lillasystern på besök på sitt sportlov. Vet inte hur länge hon stannar, men söndag verkar hon trilla in. Trevligt trevligt. Fick ett "varnings-sms" idag av vilket jag förstår att det är en blå-hårig lillasyster jag ska leta upp på busstationen. Spännande. Själv känner jag mig lite osäker på min timida klippning (det känns lite för kort ibland), att färga håret blått ligger så att säga ganska långt bort på skalan. Hm, I AM old.

Inga kommentarer: