onsdag, februari 18, 2009

Att ha tråkigt är bra för barn, sägs det, men hur är det för vuxna?

Ja städningen blev lite halvdan kanske, men jag har ett gott utgångsläge för morgondagen då det även ska tvättas. Har faktiskt haft en lite tråkig kväll ikväll. Inget direkt att göra. Skrev på ett medlemsutskick, kollade mejl och bloggar (what's new...) och så spelade jag en stund. Men det blev också lite småtrist. Hade Joakim i lurarna (via gizmo, skypeliknande grej) men han gjorde instans och var lite frånvarande. Så jag strövade mest runt och gjorde smågrejer i spelet.

Men, halvtråkiga kvällar är också bra säkert.

Jag funderar för övrigt på om jag kanske ska försöka bege mig till bion själv nån av de här kvällarna före helgen. Vi får se. Får jag sällskap är ju det bra såklart, men jag vet inte om nån är fri riktigt. För visst kan man gå på bio själv? Hm...ja vi får se vad det blir. Nu blir det i vart fall sängen och nån film att slötitta på före John Blund.

Inga kommentarer: