fredag, februari 27, 2009

Vem körde över mig med sin ångvält?

Jag har sovit till klockan två idag, men det känns då inte alls. Jag känner mig i stort sett lika trött som när jag la mig imorse. Att jag är lite förkyld gör säkert sitt. Men det var också en riktigt arbetsam natt; jag tror att jag kanske satt en halvtimma på hela tiotimmarspasset. Det är flera i dåligt skick just nu och det är ibland svårt att hinna med att passa alla samtidigt som avdelningen för övrigt är lite rörig. Dessutom fick jag hoppa in även utanför min egen avdelning och hjälpa till. Men nu är jag ledig över helgen så jag ska inte klaga.

Och det är ju en förhoppningsvis kul helg att se fram emot. Bio ikväll med Anna och Mattias, utgång med Anna och Ulrika imorgon och så systerbesök på söndag. Någonstans där emellan ska jag försöka ta tid att bara stirra i taket en stund också. Och recenser lite film här såklart.

Nu ska jag laga mat och slöa lite framför ett gammalt Top Model-program.

Inga kommentarer: