fredag, februari 13, 2009

Slödag

Jag har haft världens slöaste dag idag. Jag har faktiskt inte gjort någonting. Jo, kanske diskat lite. Men i övrigt i stort sett inget. Jag har mest legat på soffan, sett tv, tv-serier på datorn, pratat i telefon och småsovigt. Totalt superslö. Jag hade jättedåligt samvete på kvällen och kände mig superlat, men efter lite övertalning har jag gått med på att man behöver såna dagar ibland och att det faktiskt var länge sen det var så nu.

Vi pratade, eller framför allt jag kanske, om att gå på bio ikväll. Men Mattias verkade inte så sugen efter jobbet. Han håller på att installera om sin dator för att slippa Vista (som tycks helt ospelvänligt) och äter ostbågar med dipp. Jag har suttit framför tv:n, pratat i telefon och sippat på ett glas Villa Puccino (så gott vin! kunde inte låta bli) och slöat lite till.

Ska se om jag får till nåt filmtittande alls här ikväll eller om jag kapitulerar och loggar in i WoW en stund.

Inga kommentarer: