onsdag, juli 15, 2009

Sån där biodlardräkt kanske funkar att segla klädd i?

Oh my. Uppe tidigt. Jag skulle ha tänkt på det igår när jag bokade in tiden på däckverkstan kl 09. Då kändes det okej, just nu gör det inte det. Jag hade toksvårt att somna igår kväll. Tankarna bara snurrade.

Efter däckbytet (på min bil, så att jag kan besiktiga den och slippa vara så beroende) väntar en tur ut till M:s föräldrar igen. Idag är planen att ta segelkombin ut en sväng på havet. Havet och sol; yes I remeber. Jag är laddad med solskyddsfaktor och kläder om det så behövs. Jag är verkligen livrädd för att bränna mig igen. Huden har inte ens läkt färdigt från förra omgången så jag lovar att vara försiktig.

3 kommentarer:

Korpen sa...

dagens tips: paraply.

Bloggerskan sa...

Hmmmm,
Annars kan man ju få bilden av att det först nu är dags att sätta på sommardäcken där uppe i norr...

Sara sa...

Haha, nja inte i år. I alla fall inte i början av sommaren. Då var det ju tokvärme och värmerekord här uppe. Sen har det regnat och varit nästan höst-kallt i ett par veckor. Värmen kommer väl tillbaka nu lagom tills dess att jag börjar jobba igen.