fredag, juli 10, 2009

Min tur att åka bana?

Lite konstigt känslosam ikväll. Okänt varför. Var på stan med Anna en stund. Trevligt, men på nåt vis kände jag mig lite frånvarande och stressad inombords. Märkligt. Sen tog vi ett lite oväntat beslut M och jag att köra ut även de övriga två katterna till landet. Tanken var att Rosa, som redan fanns här, skulle bli lite lugnare och inte så klängig. När de andra två väl kom fram gick hon och gömde sig under sängen. Så blev det med det varma återförenandet.

Och så under kvällen har jag alltså börjat känna mig som lite skum. Nästa alienerad från mig själv. Lite känslosam och uppgiven på nåt sätt. Spädde på det på ett lämpligt sätt genom att se dokumentären om Six Feet Under, en serie jag saknar mycket.

Tror att saknaden skulle kunna dämpas om bara lite nya Dexter kunde visas snart?

Inga kommentarer: