söndag, juli 26, 2009

Hemmapizza is the shit!

I evigheter har jag varit sugen på hemmagjord pizza och idag tog jag kraft. Efter en stund kom sjukling nummer två och co-bakade pizzan med mig. Det blev en stor plåt med pizza med lök, gröna oliver, färska tomater, champinjoner, paprika, ananas och så toppat med några bitar ädelost som fick smälta ner. Hur gott som helst! Jag har ätit mig tokmätt verkligen. Hemmapizza ftw!

Nu ska jag dricka te och hoppas att huvudvärken ger med sig lite. Det står en förpackning Ben & Jerry's i frysen som kanske blir delvis uppäten om jag inte fortsätter att må som en däst katt på pizzan resten av kvällen. Min plan är att äta som en frisk för att lura kroppen att vara det.

2 kommentarer:

Frida M sa...

Åhh, hemmapizza... Nu blev jag också sugen!

Sara sa...

Det bästa med att göra mycket hemmapizza är att man har över även dagen efter. Och det är nästan godare kallt dagen efter. Mmm.