lördag, juli 18, 2009

Maybe I spoke too fast

Jag hyllade ju Amelia för nåt tag sen för att det verkade ha blivit en ("tjej-") tidning jag står ut med. När jag kom hem igår låg ett nytt nummer på hallgolvet och efter att ha tittat på framsidan så suckade jag och tänkte att jag uttalade mig lite snabbt.

Rubrikerna på framsidan:

"Hur mår du Angelina? Extra läsning; Därför är Brangelina-idyllen på väg att spricka"

"Hitta din inre röst och våga göra det du verkligen vill"

"Aldrig mer kroppskomplex"

"Trött, svullen & deppig, Jessica hade dold kvinnosjukdom"

Just nu kan jag inte riktigt säga vad som skiljer Amelias framsida från valfri kvällsblaskas löpsedel, men kanske är innehållet ändå bättre. Tråk. Tur att jag har ett splitter nytt nummer av Cinema och en lånad pocket i jobbväskan också.

1 kommentar:

Frida M sa...

Jag gillar Amelia, fast kanske ännu mer det magasin som vänder sig till 50+:are, Tara. Den känns inte lika ytlig, mer livskvalitet. Det kanske är jag som är gammal i själen eller nåt som föredrar "tant-tidningar".