tisdag, juli 28, 2009

Friskförklarad?

Var lite vissen och varm igår kväll igen. Vaknade imorse och kunde inte riktigt bestämma mig för vad jag egentligen kände angående jobb inatt. Två tankar byttes av:

-Det är ju bara en natt, det går säkert bra att sitta av, sen är jag ju ledig till söndag.

-Det är ju bara en natt, lika bra att vara hemma den med så att jag verkligen blir frisk.

Avskyr beslutsångest. När jag ringde hade jag faktiskt fortfarande inte bestämt mig men så hörde jag chefens (inte min ordinarie) stressade stämma så då sa jag att jag kommer. Hon svarade att det var det bästa besked hon fått idag, så det blev nog bra.

Gissar att det fortfarande är tunt med vikarier på jobbet?

2 kommentarer:

Linda, som får jobba istället för dig :) sa...

Verkar i allra högsta grad dåligt med vikarier på jobbet, så hoppas du kryar på dig! :)

Sara sa...

Vad skulle vi göra utan att alla braiga vikarier? Jag ska absolut vara frisk framöver. Om inte annat så blir jag nyfiken på vem du är :)