torsdag, juli 30, 2009

En liten seger över knashjärnan

Hm, det här med bilder blev inte så bra. Såg inte alls lika bra ut på bild nu som jag upplevde det tidigare idag. Så istället för att få ångest över att jag köpt fula kläder i maniskt tillstånd (alt att jag är ful) lägger jag ner det för idag. Får se om jag ids imorgon.

Kanske har jag varit lite manisk idag men faktum är att jag förvånats över att så mycket kläder jag provat faktiskt har suttit helt okej. Har det varit nåt har det mest varit ärmar som inte är som de borde osv, det har inte känts lika mycket som att det varit fel på mina armar, om ni förstår. En liten seger, måste jag säga.

Och Mattias har varit väldigt tapper. Sprungit med klänningar, bråkat med dragkedjor och umgåtts med butiksbiträden och varit en välkommen mellanhand mellan dessa och mig själv. Tacksam, är ordet!

Inga kommentarer: