fredag, juli 24, 2009

Grå fredag

Fortsatt sjuk. Enda trösten är att det är dåligt väder och att den planerade trippen till Holmön för årets visfestival troligtvis ändå inte hade blivit av. Det blåser tok och jag tror inte att jag hade satt mig på den där båten ut dit idag. Och hur mysig är en utomhusfestival i grådask och regn? Så det får bli min tröst.

Igår kväll kände jag mig riktigt dålig, men det känns något bättre just för tillfället. Men så har jag inte gjort mer än legat i sängen, ungefär. M verkar också ev ha drabbats av något. Han har huvudvärk och hostar som en galning. Skulle också kunna vara att hans astma (och huvud) inte gillar att mer eller mindre bosätta sig framför dataspel i en smått fuktig och golvkall källare i några dagar. Men vad vet jag.

Kylskåpet är dock nästintill tomt så nån av oss måste köra till bygdeå och handla lite. I hope it wont be me.

Edit: Prisa gud! Det finns halvfabrikat i frysen!

Inga kommentarer: