tisdag, juli 07, 2009

Böcker böcker böcker!

Ett bokpaket från adlibris stod lutat mot ytterdörren när jag kom hem idag! Finns ju inget mer spännande. Trots att man redan vet vad som är i känns det som julafton varje gång. Undrar när jag ska börja läsa allt jag tar hem?

Jag har varit konstigt kräsen ett längre tag nu och börjat i en massa böcker och sen ledsnat eller haft för långt uppehåll för att orka ta upp dem igen. Men nu senast har jag faktiskt hållt i, trots att jag till en början hittade en lite störande företeelse i språket i boken jag läser. Men snart är den utläst, då kommer ett utlåtande.

Det skriande behovet av en ny bokhylla bara eskalerar!

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Jag behöver inte en bokylla, jag behöver ett antikvariat!

Johan sa...

Böcker är bra! :D Har du hunnit med att titta på Goda Omen föresten?