lördag, juli 25, 2009

Rastlös!

Sjukdom gör mig alltid grymt rastlös. Ja, i huvudet alltså. Jag kommer plötsligt på tusen saker som jag "gärna" vill göra. Allt från saker jag säkert skulle kunna göra om jag var frisk till mer avancerade saker som känns mindre troliga.

Just ikväll kan jag inte riktigt komma på nåt realistiskt att sysselsätta mig med. Jag skulle kunna se film men är inte så sugen på nån av de jag har tillgång till. Har stirrat på Lovefilm:s streamade gratisalternativ i evigheter utan att känna sug för nån av de, tex. Jag har också varit lite sugen på att återuppta mitt WoW:ande. Det har fått vila i ganska många veckor nu (5-6 iaf) och lite sugen är jag. Men det är som att orken inte finns hela vägen.

Jag provade att börja i en ny pocketbok, men det var då jag somnade.

Vad ska jag hitta på?

Inga kommentarer: