tisdag, juli 14, 2009

Om man skulle ta in på hotell och sticka lite?

Ja men vad säger man? Spontant skrattar jag åt eländet för att undvika att bli förbannad. Jag undrar om de har rum anpassade för män också? I så fall skulle man ju kunna kombinera de båda satsningarna genom att låta de kvinnliga inhysta stickerskorna stryka herrarnas skjortor också. För det är ju sånt som män inte kan/vill och som kvinnor gärna gör. Och så betalar vi båda dyrt för det och känner hur vi fylls av en pittoresk och käck känsla!

Någon har sett för många romantiska kostymfilmer med ljuva, lyckliga kvinnor som stickar glatt i sina vita bomullsklänningar med handsydd spets.

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Ja, jag blev helt paff. När jag klickade på länken om Lady Deluxe gjorde jag det av nyfikenhet som snabbt vändes i total förbluffning.

Korpen sa...

Humor. måhända svart humor.

(jag väljer att se det roliga i tidsresan)