lördag, juli 04, 2009

Plötsligt känns det klassiska modet med rosa parasoll och gigantiska hattar som en bra idé

Det närmaste en avklädd bild av mig ni någonsin kommer :)

Åh, ajajajajbuff vad ont det gör! Jag gick och la mig med inställningen att "imorgon är det mycket bättre" men vaknar med i stort sett samma smärta och obehag som jag till sist lyckades somna med.

Det blev konstigt värre under kvällen igår. Jag kylde och smörjde men inte blev det bättre. Plötsligt blev en del av området alldeles knottrigt och M kunde när han blivit hämtad inatt, konstatera att det där uppstått ett gäng med små små blåsor.

Ajsomfan!

2 kommentarer:

Korpen sa...

Oj Jävlar i helvete så bränd! Stackare! Förstår att det gör ooooont. Solen är verkligen inte att leka med...

Hoppas det går över snart, smidigt och inte lämnar några ärr.

Sara sa...

Tack, ja det gör verkligen ont. Märkligt att det inte var så direkt efter utan att det tog ett helt dygn från själva exponerandet innan det blev riktigt jävligt.