tisdag, januari 06, 2009

Nattsudderi och motionsvar

Låg vaken lite för länge inatt igen. Såg på nästan hela första säsongen av Samantha Who?. Den var helt ok, inte jättekul, men stundvis var det riktigt skojigt. Får se hur den utvecklar sig. Gillar Christina Applegate.

Idag har jag mestadels suttit med motioner inför Fi:s kongress i februari. Jag fick ansvaret för ett gäng motioner som jag skrivit förslag på motionssvar till. Inte alldeles enkelt, speciellt inte när man sitter ensam på sin kammare. Men det går å andra sidan fortare då. Känns ganska trist att inte kunna vara med på styrelsemötet i helgen, men det är svårt att bli ledig från jobbet en hel helg just nu. Det är mycket rödstrykningar i schemaböckerna på jobbet då både influensa och väl även vinterkräksjukan går så vikarierna har fullt upp som det är. Det sistnämnda har vi i vart fall än så länge (peppar peppar) sluppit på boendet. Hoppas det fortsätter så.

Fördelen med att inte kunna åka till Sthlm i helgen är att jag istället kan vara med och tokfira Anna som fyller 40 år nästa måndag. Jag hoppas att jag kan få ledigt åtminstone en natt för det. Annars får jag väl muta nån att byta en natt (eller hur, Johan? ;)

2 kommentarer:

Bloggerskan sa...

Bra jobbat med motionerna! Synd att vi inte hinner ses, men även jag är ju borta. I Bangkok. Idag var det 31 grader där. Hurra! Hotellet har pool.

Sara sa...

Tack för det! Jag hoppas det blev skapligt bra.
Ses vi på nästa möte? Visst är det den 24:e eller så? Vore trevligt. Ska försöka mitt bästa att inte avundas din värme i Thailand... =)