torsdag, januari 15, 2009

Varför kommer strulet alltid när man behöver det som minst?

Det är en viss stress att uppdatera register, skicka ut påminnelser inför kongressen m.m just nu. Inte nog med att det inte är alldeles snabbt gjort att ställa om allt på ett nytt år och ändå se till att alla som ska komma med i sändlistor osv gör det så bestämde sig Firefox för att helt lägga ner det här med teckentabeller just idag. Bara plötsligt. Jag startade datorn och hade inte längre några tecken på internet. Lämpligt va? Och utan tecken kan man inte göra någonting alls.

Frustrerande (och magiskt, jag vill verkligen veta varför). Nu sitter jag istället vid min speldator och överväger om jag ska vänta in supporten (Mattias) från jobbet eller börja plocka över saker från min vanliga dator till denna. Vet inte vilket som tar längst tid.

Inga kommentarer: