söndag, januari 18, 2009

Sunkhelg

Hm, jag har en lite dålig helg trots bra start på fredagen (jag kanske overdid it). Jag känner mig lite hängig, håret hänger fett och oborstat, jag har konstant gått runt i sunkkläder (som jag dessutom mest bara hjälpligt kamoflerade då jag var på affären igår kväll...) och känner mig i allmänhet ganska... o-hot. Sömnen är konstant fucked up och kosthållningen är lite skakig. Till veckan måste jag ordna upp mig lite. Det är alltid speciellt svårt på helgen om Mattias är här (vilket han nu varit sen långt före jul btw) eftersom han inte heller sover eller äter som folk när han är ledig. Nej, ändring onsdag morgon när jag går av jobbet.

Jag har ju sett lite film om nätterna så jag ska försöka sätta mig och skriva om dem senare kanske. En del intressant faktiskt. Annars blir det ju mycket skräp mest. Men först ska jag köra till Ratan och co-vattna blommorna och kolla läget där.

Inga kommentarer: