lördag, januari 24, 2009

Saras sista styrelsemöte

Sista styrelsemötet för Saras räkning kan kanske ha blivit avklarat idag. (Om det nu inte måste till något extra på kongressen innan den nya styrelsen hinner väljas.) Jag kanske tjatar lite om det nu, men det känns speciellt. Och som sagt lite sådär. Lite synd att vi dagen till ära var en ganska decimerad styrelse, men ibland är det så. Det var god stämning iaf och vi fick väldigt mycket gjort. Man kan säga att vi stort gjort det vi ska nu. Arbetet är redovisat, revisionen gjord osv. Skönt att allt gått bra. Nu hoppas vi bara att kongressen tycker det samma.

Ja, men dubbelt är det. Lite känner jag att jag önskat att jag haft tiden och orken/hälsan att ge allt hela vägen in i mål, men jag har haft lite svårt att hinna med faktiskt. Men jag har ett par veckor på mig att slutföra en del, och en del annat tror jag är tänkt ska fortsätta in i nästa mandatperiod. Så det är kanske inte så farligt. Men, ja, ni vet, lite vill man ändå känna sig nöjd när man är klar.

Jag hyser ändå ett hopp om att det blir en bra styrelse som tar över efter oss; förslaget ser gott ut. Det känns bra.

Inga kommentarer: