söndag, januari 11, 2009

Dagens uppgifter

Dagens uppgift (förutom att sova igen det jag inte sovit de senaste två dygnen) är att röja klart efter den intensiva matlagningen (vilket jag snart är klar med) samt hämta bilen och alla köksgrejer, tv-spel och annat som lämnades kvar hos Anna. Lite seg får jag säga att jag är, så det lockar väl sådär att sätta sig på bussen ut till Tomtebo igen. Ska försöka väcka Mattias (som sover en andra omgång) och se om jag får med mig honom ut. Sen får det nog bli pizza eller nåt ikväll för jag orkar då inte laga nån mat.

Nästa helg har vi nog bjudit in (eller om de bjöd in sig själva kanske) Mattias storasyster och hennes familj. Lite okänt hur många det blir, men det ska bli trevligt. Då blir det till att planera mat igen. Tycker att det var skojigt att laga mat även om det bitvis blev lite stressigt och att jag var nervös över hur det skulle smaka. Men kul hade vi.

Inga kommentarer: