lördag, januari 17, 2009

Bio i helgen?

Trots skral kassa har vi iaf biobiljetter, som vi fått i julklapp. Jag var nästan helt inställd på att se The Curious Case of Benjamin Button i helgen, men så verkade flera tidningar plötsligt mer eller mindre såga den och då tappade jag sugen lite. Egentligen är det väl då man ska gå och hoppas på positiv överraskning, men jag tappade lusten lite. Andra filmtyckare jag vet har ju hyllat den, frågan är ju vilka man delar åsikt med. Jag ska läsa på.

Snart kommer Moodyssons nya Mammut som jag nog också vill se, frågan är om det är en biofilm eller inte. Min absoluta favvofilm förra året Lars and the Real Girl tycks ha biopremiär i Sverige den 23 januari, och det är nästan så att jag skulle vilja gå och se om den på bio faktiskt. Inte missa den!

Inga kommentarer: