fredag, januari 02, 2009

Pubvärme imorgon!

Det är kallt i Västerbotten nu. Jag gillar det. Även om jag blir kall om fötterna och saknar badkar. Men det känns mysigt på nåt vis. Imorgon ska jag försöka få till en promenad en stund om det blir läge. Det har blivit lite för lite promenader och lite för mycket god mat och dryck under helgerna. Det får bli ändring på det nu. Planen är att snarast möjligt skaffa rekvisition från jobbet på träningskort så att jag kan komma igång med det. Och nej, det är inget nyårslöfte. Sånt tror jag inte riktigt på. Jag försöker nog mer se det som en egen målsättning.

Imorgon blir det kalas för Mattias systerson i Robertsfors och sen ska Anna och jag ut på nån pub på kvällen. De andra damerna verkar ju banga så då får väl Anna och jag göra vad vi kan för att hålla oss ur pensionärsdiket själva. Sådetså. Jag tror att det blir väldigt kul. Det var så länge sen vi var ute nu. Ser fram emot det! (Och återigen så ignorerar jag de gälla ropen från visa-kortet...)

Inga kommentarer: