måndag, september 13, 2010

Efterlängtat soffhäng

Jag ska inte tjata mer om min sömnbrist men den är fortfarande, kan jag säga. Huvudet funkar knappt. Idag blev det drygt tre timmars sömn innan jag slängde mina slöa ben över sängkanten. Det där med att plugga funkar dock ganska dåligt när huvudet knappt förstår hurman sätter på vattenkokaren.

Ikväll hänger jag, nästan helt utan dåligt samvete, i brist på annat framför MTV Video Music Awards. Jag förstår bara inte varför den inte sändes inatt när den faktiskt ägde rum? Hittills har jag dock inte sett så mycket jag faktiskt känner igen (God, I'm old), men kan konstatera att man antingen ser ut som nånting gjort av plast i skumma färger, eller så är man kool rappare med mörka solglasögon och bling-bling som skulle gjort Mr T avundsjuk.

Efter en dryg vecka av hård prioritering har jag inte läst en enda blogg, jag kanske skulle försöka göra det samtidigt.

Inga kommentarer: