fredag, september 03, 2010

En stor sak avkryssad på evighetslistan

Åh, skönt. Jag har nu lämnat iväg alla filer, lösen, gjort en kortfattad manual till utförandet och sen skickat allt till en av de i den grupp som nu ska ersätta mig som registeransvarig i Fi. Vemodigt, lite. Främst för att det varit roligt att vara en ganska viktig del av något och för att det känns som att jag kommer ytterligare ett steg från de vänner jag ändå skapat mig under min tid som Fi:a. Sen är administrativt arbete rätt kul. Men skönt främst för att jag nu inte behöver gå med ständigt dåligt samvete. För just det i vart fall.

Jag tog mig tid att sitta ner och göra en så kortfattad manual jag vågade över bara de viktigaste momenten och så blev det klart. Jag kommer kanske få fylla på lite med tiden, men det viktigaste borta nu. Ansvaret.

Inga kommentarer: