torsdag, september 16, 2010

Snart helg!

En natt av två kvar, sen helg. Ska bli skönt, även om jag måste plugga en del och antagligen bo i bilen på vägarna mellan x antal vallokaler i inlandet på söndag. Men det ska bli ganska spännande det också.

Och jag har sovit skapligt bra idag. Eller jag har sovit, vaknat och halvt i sömnen grejat med att organisera valsedlar, sovit en stund, valsedlar, sms och annat och sen sovit en stund till. För att sen vakna av ett par kloförsedda tassar som trampade på mig och tyckte att det var färdigsovit. Men över lag har jag sovit bra (med mina nya, lägre krav i åtanke), så jag hoppas att jag inte ska bli lika trött på jobbet som jag var inatt. Att köra bil hem fem mil imorse var lite läskigt nästan. Inte så att jag egentligen var nära att somna, men jag nojade big time om att jag skulle göra det. Så jag sjöng som en besatt typ hela vägen. Tur ingen ser mig...

Inga kommentarer: