fredag, september 17, 2010

Den som ändå fick vara Jens Peterson...

Och på tal om tv-serier skrev Nika:

"Men du har glömt: White collar, Man v. Food, Psych, The Vampire Daires, Mad Men, The Gates & CSI bland annat!"

Hm, ja antagligen. Mad Men har som sagt varit typ högst på min "ska se"-lista i evigheter men det blir aldrig av/tid att ta tag i den ju! Psych har jag sett nåt avsnitt av utan att riktigt fastna, The Gates finns med på listan, CSI är jag ganska less på (såg delar av CSI Miami på tv igår för första gången på evigheter och riktigt slogs av hur dåligt skådespeleriet var på många håll) och Vampire Daires tycks det råda så mycket olika åsikter om att jag nog måste se den trots allt. White Collar och Man v. Food får jag kolla upp. Jag litar ju till Nikas sinne för tv-serier till ungefär 87 procent, det brukar helt enkelt vara rätt.

Tänk om man fick betalt för att se på tv-serier och sen tycka och tänka om dem högt efteråt. What a dream!

Inga kommentarer: