onsdag, september 01, 2010

När skärmsläckaren slår igång

Efter föreläsningen blev känslan av att vara student på riktigt stärkt genom att jag skaffade ett lånekort på UB och sen drabbades av lyckorus då jag hittade två böcker jag behöver. Jag har köpt två av huvudböckerna, mer räckte inte pengarna till, så biblioteksfynden var uppskattade. Jag som gnäller över pocketshops höga priser (typ 70 spänn för en pocket) håller numera tyst efter att ha köpt kurslitteratur för många gånger fler pengar än så.

Nu ska jag bara få fart/tid att läsa dem också, mellan valsedelsdistribution och affischeringsuppdrag jag fått på mig. Samt lite gott CSN-strulande och annat däremellan. Det är lite mycket nu. Kanske därför som hjärnan har en ovanligt stor tendens till att lägga sig i dagdrömläge för tillfället. Som nån slags egenutvecklad och situationsbetingad narkolepsi som slår till när jag minst anar det.

Inga kommentarer: