lördag, september 25, 2010

Legen- wait for it -dary!

Det blev en ganska tidig fredagskväll för min del igår. Jag insåg när jag satte mig ner med datorn att jag var dödstrött och hade svårt att hålla uppe ögonen. Så det blev inte så mycket serietittande. Ska se om jag hinner ta igen det idag kanske. Jag är tillbaka i stan men "ungdomarna" (hur gammal känner man sig om man säger så eg?) sover fortfarande så jag försöker hålla tillbaka ivern att dra fram dammsugaren en stund till.

Hittills har jag i vart fall hunnit se säsongsstarterna av Parenthood (förra veckan, en säsong som lovar gott), How I Met Your Mother (den håller stilen), Modern Family (älska Mitchell!) samt The Big Bang Theory (inte det roligaste avsnittet, men absolut bra).

Jag kanske skulle ta tag i andra delen av Parenthood, starten av Grey's Anatomy samt ett par helt nya serier som ligger och väntar? Jo, så får det bli. Sen städa.

Edit: Missade att jag har nya avsnitt av Cougar Town och Glee att se också, men de spelar lite i b-ligan trots allt.

Inga kommentarer: