fredag, september 17, 2010

Tv-serie-junkien är exalterad!

Jag unnar mig en ledig fredagskväll. Lite rastlös sådär bara, känner att jag kanske egentligen skulle fara hem och börja strukturera upp lite inför söndagen, kolla så att alla har det de ska ha osv. Men än så länge är rösten som säger att jag inte kan ansvara för allt och alla andra liiite starkare. Så jag stannar kvar. En stund till.

För att dämpa rastlösheten har jag just sett säsongsavslutningen av Hung. Och den var bättre än väntat. Bättre än de senaste ganska händelsefattiga avsnitten som gjort att jag övervägt att lämna serien åt sitt öde.

Jag har också hunnit med säsongstarten av Parenthood. Och oj vad jag hade saknat den, märkte jag när den väl gick igång! I love those guys!

Och nästa vecka drar tv-serie-säsongen igång på allvar. Yeay!

Inga kommentarer: