fredag, september 24, 2010

Positiva besked!

Hm, så vad har hänt sedan sist? Jo, den snälla myndigheten beslöt sig plötsligt för att jag visst var en bra kandidat att försörja (med lån förvisso) och godkände min ansökan. Så idag har jag räknat och snabbt insett att jag måste sluta jobba typ exakt nu om jag inte ska komma över fribeloppstaket. Chefen var väldigt tillmötesgående och stöttande så från och med idag är jag helt enkelt tjänstledig från jobbet och student på heltid. Bara sådär. Eller ja, bara och bara.

Så sedan det hände (igår kom beslutet) har jag mest gått runt på små moln i glädje över att få ägna all tid till studierna bara. Tills jag just kom på att jag från och med nu inte längre kan skylla eventuella misslyckanden på att jag jobbat samtidigt. Och så blev studierna lite skrämmande igen.

Men mest av allt bara kul och bra, trots allt. Yeay!

Inga kommentarer: