tisdag, september 14, 2010

Badkar is the shit

Lillasyster har pojkvännen på besök så jag tog tillfället i akt att fly staden för kissefamiljen och M på landet. Jag har inte sett av svansdamerna så mycket de sista veckorna och saknaden är stor. Och ömsesidig som det verkar. De lämnar mig knappt en sekund efter att jag kommit. Fintjejerna.

Som lite vilostuga här, inte bara i form av kissekärlek. M lämnade plötsligt sitt WoW-spelande och gick iväg och tappade upp ett varmt skumbad åt mig bara sådär. Sen knödde vi oss ner båda och så lyssnade jag när han berättade om sin dag. Också något jag kanske inte varit på topp med det sista. Bredvid, men på behörigt avstånd, låg katten Mina (som inte vill lämna mig alls) och tittade storögt på de galna storkatterna som inte begriper bättre än att bli blöta frivilligt.

Nu känner jag mig nästan relalalaxad.

Inga kommentarer: