fredag, augusti 20, 2010

Jag som gratis-RUT

Lite trist att jag kvällen till ära har en annalkande huvudvärk. Jag vet inte om det är spänningar efter ett seriöst/halvjobbigt telefonsamtal jag hade tidigare idag eller om ångesten av att bara vara på flygplatsen (jag hämtade upp M där för 30 min sen) gjorde ett så stort intryck, men nacken känns nästan gipsad.

Det skulle såklart också kunna vara det att jag från klockan tio till tre idag gått runt med gigantlurarna och på helspänn lyssnat på ljudbok medan jag varit hushållsnära tjänst (alldeles gratis, dålig deal) hos M, med vissa ryggkänningar som resultat. Konstigt det där att boken fortfarande kan vara så spännande trots att jag vet vad som komma skall. Fast det är klart, det är mycket som är annorlunda i boken (både mer att reta sig på och mer att tycka om) och historien liksom grottar sig in i huvudet via lurarna på ett väldigt trevligt sätt.

Tycka om! Nån mer som behöver städat?

Inga kommentarer: