fredag, augusti 13, 2010

Vilket team är du?

Jag lyckades ge lillasyster världens bästa alibi ikväll. Om hennes vänner undrar varför hon såg, i dagsljus diamantskimrande (vilket jag har förstått är "töntigt"), vampyrer på bio kan hon skylla på att hennes goofiga storasyster så gärna ville se den. Perfekt. Sen föll M lätt för grupptrycket så vi har alla tre just kommit hem från att ha sett film tre i Twilight-serien; Eclipse.

M tycks ha snappat upp att jag, om jag vore tonåring, skulle tillhöra det sk "Team Edward" (omg) varför han stolt deklarerade före filmen att han nu minsann gått med i "Team Jacob". Hysteriskt kul. Varje gång Jacob kom i bild kippade han lite överdrivet efter andan och mimade "Jacob!!!" med uppspärrade ögon när jag tittade på honom. Jag fick lov att kväva mitt skratt i handen varje gång. Knas. Men roligt.

Nu är jag skyldig er/bloggen två redovisningar av biobesök jag gjort. De kommer. Promise.

Inga kommentarer: