söndag, augusti 08, 2010

Spelkväll ftw!

Efter långfikat stannade Mattias, Emma och Simon kvar och så klurade vi ut en bra budgetkväll. Det blev spelkväll för hela slanten, med gopizzor från Robertos. Vi spelade Risk (i en Sagan om Ringen-variant) till klockan nästan hann slå fyra inatt. Det är ett klart underskattat budgetnöje, vill jag lova, varför gör man inte sånt oftare? Jag måste köpa på mig fler sällskapspel och tvinga hit vännerna lite oftare.

Jag kom visserligen sist båda omgångerna, jag är inte så strategisk som man kanske kan tro, uppenbarligen. Emma och Mattias blev segrare varsin gång så Simon och jag har lite revansch att kräva till nästa gång. Hade det varit vanliga Risk hade nog jag eller Simon legat bättre till. Vi kan ju säga så iaf...

Tack för en supertrevlig dag/kväll/natt!

Inga kommentarer: