torsdag, augusti 26, 2010

Back to work

Det är mycket nu. Inte nog med att jobbet drog igång igår, jag leker "hitta kryphål/möjligheter in i det sista" också samtidigt. Lite stressande sådär. Igår hade jag sån massiv huvudvärk att jag mådde illa, trots två olika värktabletter under kort tid. Det släppte någon gång kring två imorse. Men det gick bra, jag tycks ganska van att köra på och låtsas som att det regnar. Den delen har inte försvunnit för att det varit semester som det verkar.

Och natten gick bra, det var lugnt och jag hade gott om tid att försöka greppa den nya boende som hunnit komma under min semester. Och i övrigt var det ungefär som det brukar; man behöver nästan bara komma innanför dörrarna så sitter alla rutiner plötsligt där i ryggraden som om ingenting hade hänt. Fascinerande faktiskt.

Inga kommentarer: