onsdag, augusti 04, 2010

Blogroll

Jag fortsätter min uppdatering av bloggen och har därför också gett mig på min blogroll. Den uppmärksamme ser att den utökas lite då och då, idag är inget undantag. Jag har ett väldigt strikt system; intressanta bloggar hamnar i en särskild bokmärkesmapp (här finns också de jag läser i smyg, för såna har man ju alltid?) och håller de måttet en längre tid så trillar de in i blogrollen. Systemet är mest till för att slippa plocka ur bloggar som visade sig vara tråkiga, aldrig uppdateras osv.

Det finns några bloggar som numera är kvar på nåder men som antagligen åker bort om inget kul händer den närmaste tiden. Men ibland tar det sig när man minst anar det, Ulrika är kanske ett bra exempel på det. Låt oss hoppas att det håller i.

Enda nackdelen är att min blogroll nu börjar likna min gamla rss-läsare som till sist (innan jag övergav den då den innehöll så mycket skräp och alldeles för många bloggar för att vara rolig att starta) innehöll nästan hundra bloggar. Så rensa måste jag vad det lider. Men tips på nya skojiga, intressanta bloggar mottas förstås alltid!

Inga kommentarer: