söndag, augusti 08, 2010

Hemligheten bakom storstädningen

Idag blir det att röja lite från igår, det blev ju en del disk, och sen slappa tills något annat kul ev händer. Jag är oerhört nöjd med min nystädade lägenhet så jag kan nog nöja mig med att sitta här och titta över mitt rena drottningdöme.

Jag städade som sällan skådat i fredags nämligen, jag gick liksom på saker som garderoben, pappersansamlingar här och var, tidningshögar och annat. Jag har rensat ut kassvis med papper och tidningar och fått ett skrivbord plötsligt där det nu planeras för en stationär backup-dator som är halvt färdigbyggd. Dessutom fick jag äntligen köra iväg den gamla soffan och bära ut lådor och annat till förrådet.

Hemligheten bakom den grundliga städningen stavas l j u d b o k såklart. Då blev det hela plötsligt så enkelt, jag ville ju inte att det skulle ta slut. Även om bok två i Twilightserien hittills kanske inte är riktigt lika super som den första, men ändå klart beroendeframkallande.

Inga kommentarer: